Avatar billede southernforest Nybegynder
22. april 2004 - 17:42 Der er 1 kommentar

Bærbar der fryser

Jeg har en Dell Inspiron 2500.... den står tit af hvis jeg løfter den eller den får nogle små vibration... jeg vil derfor gerne hører om der er nogle der måske kan have en ide hvad det kan være af hardware problemer... når den fryser er der ikke andet at gøre end at tage strømmen fra den... og nogle gange går den ud af sig selv og man kan ikke starte den op igen før man har taget batteriet helt ud og den slet ikke har fået strøm i nogle sek. Håber der nogle der kan hjælpe...!!!!
Avatar billede trofast Nybegynder
24. april 2004 - 09:28 #1
Det lyder klart som om, at der er en løs forbindelse i eet af stikkene, som er forbundet til motherboardet. Der er nok ikke så meget andet at gøre, end at indbringe den til et serviceeftersyn og få checket stik/forbindelser.