Avatar billede jargon Nybegynder
22. april 2004 - 17:31 Der er 5 kommentarer

PHP-Nuke fejl

Hej jeg skal aflevere opgave i morgen og nu siger min php-nuke
"
Parse error: parse error in /web/www/frac/users/karenthygesen/admin/language/lang-danish.php on line 533
"

Hvordan fikser jeg det så jeg kan komme ind på admin siden igen, jeg har ikke leget med filer eller noget med det er somom at hjemmesiden har fundet ud af at jeg er dansk (firebird svagt opfattende?) og det virker altså bare ikke med dansk åbenbart? skal jeg opgradere lang filen eller? help!!
Avatar billede jargon Nybegynder
22. april 2004 - 17:31 #1
Avatar billede avminarm Juniormester
23. april 2004 - 08:24 #2
Der er en fejl på linie 533 i filen admin/language/lang-danish.php - åben filen i en editor og gå til linien og se hvad der er galt - der kan mangle et ; eller evt "
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. april 2004 - 08:29 #3
yep.. det plejer tit at være et ; der mangler når man får den fejl...
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. januar 2007 - 09:06 #4
Lukketid?
Avatar billede avminarm Juniormester
23. januar 2007 - 13:36 #5
ja det må man sige ;o)