Avatar billede im-scum Nybegynder
22. april 2004 - 17:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASPI for Windows not available!

Min DVD-ROM vil ikke læse dvd'en hvad er der galt?

Jeg har en SONY DVD-ROM DDU1621

Oplysninger:
Error Code 80900004
ASPo for Windows not available!

Only 32-bit CD-ROM driver supported.

Please make sure 32-bit CD-ROM driver installed.
Avatar billede halifax Nybegynder
22. april 2004 - 23:54 #1
Ofte installeres eller aktiveres ASPI driver sammen med et DVD afspilningsprogram. Har du installeret et sådant, fx. PowerDVD, WinDVD eller andet?
Avatar billede trofast Nybegynder
24. april 2004 - 09:26 #2
Alternativt kan du hente den korrekte ASPI-driver til Windows XP på Adaptec's supportside ( www.adaptec.com )
Avatar billede halifax Nybegynder
24. april 2004 - 14:05 #3
im-scum - Lidt feedback, please. Har du fået det til at virke og i givet fald med hvilken løsning?
Avatar billede im-scum Nybegynder
24. april 2004 - 14:07 #4
Har PowerDVD installeret.. men jeg prøver lige trofast's løsning
Avatar billede halifax Nybegynder
24. april 2004 - 14:12 #5
Med PowerDVD burde du have ASPI driveren men det skader da ikke at prøve det andet.  :)
Avatar billede im-scum Nybegynder
24. april 2004 - 14:20 #6
hey halifax.. lav lige et svar.. geninstallerede powerdvd pro og nu virker det.
:D
Avatar billede halifax Nybegynder
24. april 2004 - 18:00 #7
Godt forsøg du gjorde der.  :)