Avatar billede mcwillnow Nybegynder
22. april 2004 - 16:48 Der er 2 kommentarer

Ekspert i acces og analyse af acces.

Skal bruge en person til at lave en database i acces, på baggrund af en analyse som vedkommende også selv skal lave. Det hele er til en skoleopgave hvor jeg selv vælger emnet, og det skal fylde ca. 4 sider.Det skal indeholde dataflow diagram, E/R diagram, osv osv... har selv lavet udkast til alle diagrammer, er bare i tvivl om de er gode nok, de kan evt bruges. Det hele skal være færdigt imorgen tidligt.

Vil gerne betale 500kr for det.

Kan ikke tage meget tid for en der kender acces og har lidt teoretisk viden..

Med venlig Hilsen

Michael

P.S skriv hvis du har yderligere spørgsmål.
Avatar billede mcwillnow Nybegynder
22. april 2004 - 16:49 #1
P.P.S det er på gymnasie niveau, så ikke noget alt for fancy smancy er nødvendigt.
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
25. april 2004 - 12:30 #2
Snyder du?