Avatar billede lullalej Nybegynder
21. april 2004 - 21:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Visning af password i stedet for stjerner

Hey, jeg har et stort problem, jeg skal ha' formateret min computer men jeg kan ikke huske koden til min email adresse, jeg har den i Outlook men der står den jo som stjerner....

Jeg har en gang haft et program der ændrede stjernerne til det de rigtigt er, altså skrev koden i stedet for stjerner, men jeg kan ik huske hvor jeg fik det fra, eller hvad det hed :S

Nogen der kan hjælpe mig lidt her?

På forhånd tak....
Avatar billede kbu Nybegynder
21. april 2004 - 21:34 #1
Avatar billede hanz Nybegynder
21. april 2004 - 21:36 #2
Avatar billede lullalej Nybegynder
21. april 2004 - 21:45 #3
Hmmm det er ikke sådan så i kan finde noget der ikke koster penge?
Avatar billede hanz Nybegynder
21. april 2004 - 21:47 #4
Ikke til XP men her er et til tidligere OS: http://www.iopus.com/wasp.htm
Avatar billede hanz Nybegynder
21. april 2004 - 21:49 #5
Eller prøv denne her: http://www.fadsoft.com/asterisk_password_xp.exe

Jeg kender det ikke selv...
Avatar billede lullalej Nybegynder
21. april 2004 - 21:51 #6
Thx, den der asteriks den virker perfekt :)

Tak for hjælpen begge 2....
Avatar billede hanz Nybegynder
21. april 2004 - 21:53 #7
u are welcome...