Avatar billede magneto Nybegynder
21. april 2004 - 21:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Feedback af www.cmdanmark.dk

Det er snart 3 måneder siden vi lancerede Championship Manager portalen CMdanmark - Det kunne være meget sjovt at få lidt feedback nu hvor vi har haft noget tid til at forbedre siden.

På forhånd tak!

http://www.cmdanmark.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. april 2004 - 21:25 #1
(1) Min første tanke er faktisk at løbe skrigende væk - siden er vildt overfyldt og uoverskuelig.

(2) Der står en masse nyheder og hvem der er online, det er også meget fint, men hvad skal jeg bruge det til når jeg ikke aner hvilken side jeg er kommet ind på. Hvad handler siden om og hvad kan jeg bruge den til? Det er noget af det jeg meget gerne vil kunne bare rimelig hurtig - gerne på forsiden.
Synes du skal fjerne nogle af alle dine nyheder, dem kan jeg læse på nyheder-siden, og bruge noget krudt på at byde brugeren velkommen.

(3) Sidder med 1280x1024 opløsning og alligevel er der en del scroll - og så undre det mig lidt når du har så meget scroll som egentlig slet ikke bliver brugt til noget, hvorfor der så skal være scroll IGEN i boksene til venstre (annonce).

(4) Fint du har brugt bokse med overskrift til at strukturere dit indhold.

(5) Jeg synes du blander lidt for mange ting sammen. Jeg kan slet ikke finde ud af hvad cmdanmark handler om - er det noget med fodbold, mobiltelefoner, en download side eller hvad. (måske lidt overdrevet :-) )
Avatar billede uap Nybegynder
21. april 2004 - 21:27 #2
Jeg kan godt li' farverne, men bryder mig ikke om "brede" sider hvor der står en masse over det hele. Det giver ikke mig noget overblik over siden.

Fonten i topbanneret er jeg heller ikke så meget for. Kan dog godt li logoet - Tror det ville komme mere til udtryk, hvis det havde en anden baggrund.

Min mening =)