Avatar billede wireless Nybegynder
21. april 2004 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Gemme hjemmesider og brænde dem på CD

Hej

Jeg skal ifbm. en eksamen bruge hjemmesider som eksempler, derfor skal jeg have dem gemt, og siden brændt på CD.

Mit spørgsmål er:

Kan man vælge, hvor meget af en hjemmeside, man vil gemme. Altså gemme siden med alt indhold, billeder, links etc.

De skal gerne præsenteres i en form for hjemmeside struktur... Er det nemmest at gøre med et program som Frontpage? Jeg har absolut ingen erfaring med HTML eller lignende, og har ikke specielt meget tid at gøre med, så det skal være det nemmeste løsning overhovedet.
Avatar billede steffansp Nybegynder
21. april 2004 - 20:41 #1
Man kan hente en hele hjemmesiden med Webzip..
Avatar billede halifax Nybegynder
21. april 2004 - 23:39 #2
Kan måske bruge dette freewareprogram til at gemme sites med mappestruktur osv på disk
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1230
Avatar billede ahave Nybegynder
22. april 2004 - 15:14 #3
Hvad med at bruge internet explorer til det?? Hvis du vælger at tilføje en hjemmeside, får du muligheden for at gøre den tilgængelig offline?? Hvis jeg forstår dig ret, er det lige nøjagtig det du skal bruge.. Når du vælger at gøre den tilgængelig offline, kan du vælge hvor dybt linkene skal gå. Så er det bare at finde din folder med dine favoritter på din harddisk og så brænde cd'en derfra.