Avatar billede lundquist Nybegynder
21. april 2004 - 15:41 Der er 5 kommentarer

Hvor finder jeg et tilmeldningsscript?

Hey

Jeg leder efter et tilmeldningsscript, man skal kunne tilmelde sig busture via min HP. Man skal indsætte sit navn, tlf. nummer og måske mere. Jeg er lige glad med hvordan det virker, bare det virker...

MVH Tobias
Avatar billede roenving Novice
21. april 2004 - 16:10 #1
Da du skal bruge noget server-side, kommer det an på hvilke muligheder du har hos din udbyder ...

Kan du køre php, og har du mulighed for en mySQL-database, eller måske asp ?-)
Avatar billede lundquist Nybegynder
26. april 2004 - 22:53 #2
Jeg kører ihver fald php...og mener også jeg har asp...
Avatar billede roenving Novice
26. april 2004 - 23:16 #3
Så spring ind i php-kategorien, få sat en database-tabel op, og lavet en tilmeldingsformular og en eller anden form for rapport til dig selv !-)
Avatar billede lundquist Nybegynder
27. april 2004 - 13:15 #4
Hmm...nu er jeg ikke den klogeste, så kunne du evt. give et lille hint?

MVH Tobias
Avatar billede roenving Novice
27. april 2004 - 16:09 #5
-- jeg er nærmest blank i php, så jeg ville spørge nogle eksperter !-)