Avatar billede akki Nybegynder
21. april 2004 - 15:12 Der er 1 kommentar

Skal havde mig en mp3 afspiller..

Jeg vil gerne ud og købe mig en lille mp3 afspiller...
og jeg har gået og tjekket markedet lidt igennem.
har kigget på følgene

Creative muvo2 4 gb til 2000,-
Philips HDD100 15 gb til 2700,-
Apple ipod 15 gb til 2700,-( har firewire port i mit soundblaster live kort)

Ved godt at der er et stort spring i mængden a data plads fra creative til ipod.. men der er også 700 kr. og prisen betyder meget for mig.

jeg skal bruge den til når jeg tager frem og tilbage fra arb, er ude og rulle, samt når jeg er på ferie.

kender ikke rigtig noget til philips.
Creatives har jeg lige set en kolega har købt, og den er sku monster lille, lige til at havde i lommen.
Ipod har en ven købt.. den er stadig lille, men lidt større en den md som jeg har nu, og jeg har hørt noget med at batteriet næsten er dødt efter 6-9 md.

men hva skal jeg købe.. kan ikke rigtig beslutte mig.. så derfor spørg jeg jer.

mvh
Martin
Avatar billede muzak Nybegynder
22. april 2004 - 20:56 #1
Philips HDD er ganske udemærket. Den kan til forskel fra iPod optage via line-in. Men optager du ikke lyd (god hifi lyd) til koncerter eller lignende, mener jeg at iPoden er mere værd. Jeg mener du bliver mest glad for iPoden. Den føles meget mere "kvali" og sådan er det bare. Og så er den også nemmere at bruge, samt du kan læse tekst-filer og bruge den indbyggede kalender. Sammen med iTunes er den virkelig fed. For andre alternativer og anmeldelser tjek cnet:
http://reviews.cnet.com/Music/4502-6497_7-0.html?tag=dir.hd