Avatar billede henrikbremer Nybegynder
21. april 2004 - 12:54 Der er 3 kommentarer

USB virker ikke

Jeg har desværre mistet de drivere, der fulgte med til min PC (motherboard ASUS P4S8X-X) og kan nu ikke helt få min USB til at virke. Jeg har hentet en tilsvarende driver fra ASUS, men den siger at USBen virker ved installation af ServicePack 1.

Dette er ikke tilfældet, men windows fandt dog selv en driver da jeg manuelt opdaterede driveren. Nu virker mine USB 2.0 enheder, men ikke USB 1. Dvs. der er strøm til, men min PC finder ikke enheden (USB key)
Avatar billede peet-49 Novice
21. april 2004 - 12:58 #1
Gå på www.asus.dk og hent driverne, du skal bruge.
Avatar billede henrikbremer Nybegynder
21. april 2004 - 13:20 #2
Som skrevet i mit spørgsmål, så har jeg været derinde uden held.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
21. april 2004 - 13:24 #3
har du prøvet med en anden usb enhed på usb1 portene - har selv haft lidt kvaler med en usb key og usb1