Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 09:27 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

fed overskrift på en hjemmeside?

Hey.. jeg står og skal bruge nogle fede overskriter på min hjemmeside.... De skal have de samme farver m.m. men der skal bare stå noget forskelligt... Kan i lave nogle eksempler?? der skal stå Velkommen i den første.

Også vil jeg gerne have nogle til at hjælpe med at lave et Logo. Havde forestillet mig noget i stil med noget kinenisk, men der skal stå "Kennovs" på logoet.

Nogle ideer?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 09:29 #1
Jeg ville forslå dig at gå ind under www.good-tutorials.com -> og derfra vælge Text effects... finde en der passer dig, og lave lortet selv...

Det lærer du meget mere af selv og kan hurtigt lave en ny, desuden sparer du 150 point !
Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 09:31 #2
Okay, tak.....
Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 09:49 #3
kan du ikke lige oversætte  de rte sidste billeder, for dem kan jeg ikke finde ud af
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 09:51 #4
Så skal du lige sende mig et link til den tekst effekt du valgte !
Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 09:59 #5
http://www.esoul.org/tutorials/ps/firetext/firetext.php Kan du lave den der, der ska lbare stå velkommen, også sende den til mig, så jeg selv kan rette teksten?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 10:20 #6
lige 10 sec
Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 10:23 #7
ok
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 10:30 #8
Jeg valgte en skrift type der hed earthquake fra www.1001freefonts.com jeg skulle nok have valgt en med lidt huller i som de bruger i eksempelt.. den blev i hvert fald lidt mere død, men det er jo noget mand skal forsøge sig frem med... hvor var det i tutoriallen du stod af... den er ikke så svær.. så giv den lige et forsøg til...

Men her er et forslag
http://www.jj-multimediedesign.dk/microgames/gfx/velkomst.jpg

Her er psd filen
http://www.jj-multimediedesign.dk/microgames/gfx/velkomst.psd

Jeg ved ikke om den gemmer history, men så kan du jo gå tilbage og se hvordan jeg gjorde
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 10:41 #9
how jeg kom vist til at skrive velkomst istedet for velkommen :)
Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 10:42 #10
hvordan ændre jeg teksten?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 10:52 #11
Det kan man ikke sådan bare umiddelbart når man har merged teksten med andre lag... :(
Avatar billede kennovs Nybegynder
21. april 2004 - 10:55 #12
Okay. jeg skulle jo nemlig bruge den samme effekt m.m. til alle de andre sider..... øv øv.... kan du så ikke lave en nem, en, som ser godt ud... det lykkedes mig ikke endnu at lave en
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 11:33 #13
problemet er man ikke kan bruger filters på ikke rastarized layers... derfor kan man ikke opnå gode effekter uden at rastarize laget.. men fortæl hvor henne det går galt i den tutorial så kan jeg fortælle dig fejlen !!
Avatar billede syntaks Nybegynder
06. maj 2006 - 22:00 #14
Vil du have os til at lave et billede hvor der står "Velkommen", eller hvad?
Avatar billede kennovs Nybegynder
05. august 2010 - 15:37 #15
svar