Avatar billede minus Nybegynder
20. april 2004 - 23:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvad mangler?

Jeg har sammen med nogle venner fået denne side lavet:

http://www.funsense.dk

Hvilke ting savner I? Hvad kan vi gøre bedre? Evt andet?
Avatar billede minus Nybegynder
20. april 2004 - 23:15 #1
altså af indhold og design :)
Avatar billede edl Nybegynder
20. april 2004 - 23:23 #2
Hvorfor reloader siden hver 5 sek ????
Avatar billede uap Nybegynder
21. april 2004 - 00:02 #3
JEg synes, at ideen med en smiley i stedet for et "U" er god, MEN fonten er ikke velvalgt efter min smag.
Avatar billede uap Nybegynder
21. april 2004 - 00:05 #4
Hmm, derudover så synes jeg at tingene virker meget rodet.

Og de blå farver + de hvide bokse - det virker som en lidt uoverskuelig overgang. Siden virker ikke harmonisk og nem at finde ud af.

=)
Avatar billede cdc Novice
21. april 2004 - 00:25 #5
Logo er fedt, lidt jubi over det men aligevel. Resten er kedeligt, ikke sjovt, for kantet med alt for meget spild plads.
Tryk rammerne sammen så det ikke er så meget luft da det nu virker rodet og kaotisk.
Prøv at holde sitet i den samme font størrelse hele vejen.

Prøv at strukturer den så det er en mere ren og oversiktelig site, nu er den bare rodet