Avatar billede hrclinton Nybegynder
20. april 2004 - 19:24 Der er 3 kommentarer

Rette til ( uden scrollbar

Hey...Nu jeg ik lige den helt storer haj til det med html.

Men vil nogen sige mig hvordan jeg retter det til såhn at der ikke er nogen scrollbar?

Det ville jeg blive taknemlig for.

MVH Stensgaard
Avatar billede hrclinton Nybegynder
20. april 2004 - 19:25 #1
uuuuups...glemte vist lige adressen: www.frip.dk/stenah
Avatar billede cdc Novice
20. april 2004 - 19:37 #2
Tror lige du skal slice dit design op, og så smide den ind i celler, i stedet for som nu at fyre 1000 celler af så det passer til dit billed.
Brug photoshop eller paint shop pro til at slice det og derefter sette det ind i en celle bid for bud, så det passer sammen.

Som du har gjort det nu, vil det aldrig blive godt, og uhyggeligt svært at få til at passe i alle brusere, samt at opdatere.
Avatar billede roenving Novice
20. april 2004 - 21:28 #3
Jeg er enig med /cdc i, at det er en mærkelig måde du har gjort det på, men for at undgå scrollbaren kan du starte med at fjerne height-attributterne her:

  <table border="0" width="985" height="784" id="AutoNumber1" background="Splash.jpg">
    <tr>
      <td width="985" height="784">