Avatar billede callsen Nybegynder
20. april 2004 - 18:46 Der er 2 kommentarer

Outlook bliver liggende i hukommelsen efter exit

Hej ...

Jeg har fået et mærkværdigt problem med outlook. Når jeg lukker enten via krydset eller via filer ---> luk så afslutter programmet godt nok, men bliver liggende i hukommelsen og sletter ikke meddelelser (har sat den til at tømme mappen slettet post når jeg afslutter).

Er der nogen der har en idé om hvad det kan være ?
Avatar billede mile Juniormester
21. april 2004 - 14:30 #1
Synkroniserer du med et eller andet håndholdt der kan holde liv i processen ?
Avatar billede callsen Nybegynder
25. april 2004 - 21:16 #2
Nej det er desværre ikke derfor ... undskyld jeg først svarede nu jeg troede at der kom en mail når man havde modtaget svar.