Avatar billede alloedee Nybegynder
20. april 2004 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man installere winxp uden cd.

Okay! Først og fremmest, vil jeg gerne udtrykke mit enorme had til phillips's elendige opfindelse, nemlig cd'er. FUCK CD'ER. De gør dit liv, mere besværligt end godt.

Problemmet ligge i at min laptop, ikke kan installere winxp fordi mit cd drev opføre sig højst underligt. Og det er virkelig belastene nu når jeg skal bruger min laptop på torsdag. Er der nogen mulighed for ar installere winxp uden cd (deamontool evt.?) eller noget i den dur. Jeg har forresten købt winxp, for mine surt tjente penge
Avatar billede edl Nybegynder
20. april 2004 - 15:37 #1
Hvad er problemet med en installation på din laptop
Avatar billede edl Nybegynder
20. april 2004 - 15:37 #2
ikke en men den
Avatar billede alloedee Nybegynder
20. april 2004 - 15:39 #3
Der er nok tale om flere forskellige hardware mæssige problemmer, så jeg tror den her tråd stopper her :(
Avatar billede edl Nybegynder
20. april 2004 - 15:50 #4
Kan du ikke beskrive hvad du vil, kan du lave en copi til di harddisk eller hvad,
man kan jo ikke finde en løsning hvis du ikke vil være med :-(
Avatar billede hcma Novice
20. april 2004 - 15:59 #5
Kan man re-installere xin-xp uden cd:  JA