Avatar billede pusler Nybegynder
20. april 2004 - 15:02 Der er 7 kommentarer

Explorer vælger altid "Kør" ved download

Jeg er desværre ikke alene om at benytte denne pc... Jeg ville lige høre om hvordan man sætter ens Internet Explorer til igen at spørge om den skal gemme eller køre filen ved download ?

Nogen der har en Ide, eller skal jeg afinstallere min browser helt ?

På forhånd tak
Avatar billede edl Nybegynder
20. april 2004 - 15:05 #1
Har aldrig hørt om dette problem
Har du checcket for virus - spyware
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. april 2004 - 15:10 #2
Her;)The solution:
Open My Computer, or any other form of Windows Explorer. Select Tools -> Folder Options ->
File Types tab & select your file type (in my case .zip). Click advanced, and There It Is! "[ ] Confirm
open after download."
Avatar billede hcma Novice
20. april 2004 - 16:07 #3
eller på dansk:
Åbn Denne Computer, eller Windows Explorer (Stifinder) -> Mappeindstillinger -> Fanebladet filtyper -> Klik på Avanceret og der er det: sæt flueben ved: Bekræft åbning efter filoverførsel
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. april 2004 - 16:12 #4
catbody>jeg Ælsker copy and paste*G*
Avatar billede hcma Novice
20. april 2004 - 17:43 #5
også mig, men jeg skulle lige have tiden til at gå ;o)
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. april 2004 - 17:47 #6
Jah, der er lidt stille herinde;)
Avatar billede hcma Novice
21. april 2004 - 00:25 #7
pulser >>  sker der noget ???