Avatar billede hammerhead Nybegynder
20. april 2004 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Photoshop tutorials til side søges

Hej.
Er der nogen der ligger inde med nogle tutorials til photoshop som jeg kan bruge på min side?
Avatar billede hcma Novice
20. april 2004 - 16:10 #1
Avatar billede meye Nybegynder
20. april 2004 - 16:11 #2
www.meye.dk (dansk - har også mange gode links til tut's)
www.prodic.dk (dansk)
www.thewebmachine.com
www.good-tutorials.com
Avatar billede staz Nybegynder
20. april 2004 - 16:40 #3
Vil du bruge linksene, eller tutorialsen?
www.comigang.dk (skamløs selv-promovering).
Avatar billede hammerhead Nybegynder
20. april 2004 - 17:11 #4
Hej staz

Jeg vil gerne have nogle på min egen side, og vil selvfølgelig kreditere ham der har lavet dem og linke til hans side.

Er din side comigang.dk (flot)? - Måske kunne jeg have 2-3 stykker fra din side på min, og så linke til din side for flere?

Siden som de skal bruges på er www.flykending.dk i forbindelse med en kommende udvidelse.
Avatar billede lordhead Nybegynder
20. april 2004 - 18:56 #5
der er også nogle gode rellevante tutorials på www.eyesondesign.net
Avatar billede staz Nybegynder
20. april 2004 - 19:44 #6
Det er delvis min. Mig og en kammerat som skriver dem... men vi er ikke så meget for at du kopiere vores tutorials. Du må hellere end gerne linke til os, men selve vores tutorials befinder sig bedst på vores eget site =)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
20. april 2004 - 21:58 #7
fair nok
Avatar billede hammerhead Nybegynder
21. april 2004 - 11:12 #8
Andre der kan hjælpe?
Avatar billede madpilot Nybegynder
21. april 2004 - 15:39 #9
Avatar billede hammerhead Nybegynder
29. april 2004 - 14:29 #11
ok, må hellere lukke. I deler point.