Avatar billede misterbee Nybegynder
20. april 2004 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.xlt filer er pludselig slettet

Vi har en server kørende, hvor alle vores .xlt filer (skabeloner) pludselig er slettet. Det er kun de .xlt-filer som starter med et tal som er slettet, resten er upåvirket.

Vores antivirusprogram er fuldt opdateret og har ikke givet lyd fra sig.

Er der nogen som kender til en virus som har .xlt filer med tal forrest som "mål" - eller kan det være noget andet som er sket?
Avatar billede slo Nybegynder
22. april 2004 - 14:11 #1
Jeg tror du skal forsøge i et andet forum end excel - held og lykke!
Avatar billede bak Seniormester
22. april 2004 - 15:07 #2
yes slo , tror ikke på virus. Hvorfor designe en virus som kun kan ramme en forsvindende lille del af filer. Tror mere på at de bare er slettet af en bruger, der ikke troede de skulle bruges.
Avatar billede misterbee Nybegynder
22. april 2004 - 17:24 #3
Det kunne jo være! - men tak for tilbagemeldingen, jeg satser på at det er en brugerfejl. Godt at backup er opfundet...