Avatar billede monic Nybegynder
20. april 2004 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Autosvar og videresendelse af mails?

Hvordan sætter jeg autosvar og videresendelse af e-mails på når jeg er klient på en exchange server?
Avatar billede Syska Mester
20. april 2004 - 09:13 #1
funktioner -> ikke til stede-assistent
Avatar billede zepierre Nybegynder
20. april 2004 - 09:13 #2
Det kræver at administrator har giovet tilladelse til det fra centralt hold.

Hvis han har det, så skal du benytte "Funktioner - Guiden Regler"

Held og lykke
Avatar billede Syska Mester
20. april 2004 - 09:14 #3
skulle være svar.

Det hele er der...
Avatar billede Syska Mester
20. april 2004 - 09:17 #4
Hvis det er en regl, holder den bare ikke styr på om den allerede har sendt en mail til en person men bliver ved, det gør Ikke til stede-assistenten ikke...