Avatar billede kettner Nybegynder
19. april 2004 - 22:29 Der er 7 kommentarer

Ok design?

Nu har jeg den sidste måneds tid siddet og lavet en hjemmeside til min mor, og hendes billeder. Et online kunst galleri, da hun ikke rigtig har overskud til faniseringer. Det er meningen at man skal kunne se billederne der, inde man køber dem, og så for at se hvad der er på lager...pt er der kun 14 billeder på siden men der er vel 300/350 på lager. Siden er på engelsk i første omgang, men kommer i en dansk version, da hun tidligere havde mange udlandske kunder.

Hvad synes i om den?
Kom med noget Ris og Ros...gerne sprøgsmål.
Kan i finde ud af den?

Jeg ved godt at der er et problem med pop up vinduet at den "genbruger" det.

www.thebeerdrinkinggame.com (Rigtig donæme navn kommer i næste uge)
Avatar billede suxor Nybegynder
19. april 2004 - 22:39 #1
Hmmm, tjek den evt. i en anden browser end ie og se løjer
Avatar billede kettner Nybegynder
19. april 2004 - 22:53 #2
Ja for satan det ser sq ikke for godt ud??? er det pga CSS? eller hvad
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. april 2004 - 17:39 #3
der skal arbejdes lidt med designet, men ideen er fin nok.
menuen er for "rodet" find en tydeligere skrift-type.
"Main" bør stå først. "kontakt" bør stå sidst.
Korean Art ligner nu mere traditionelle Kinesiske tegninger/malerier (Asian Art måske?)

når nu det handler om kunst og du har rigelige med billed materiale syntes du skal
bruge det mere i layoutet, der er masser af fine tegninger/illustration som står fint i sig selv.

(virker næsten fino på PC IE5)
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. april 2004 - 21:47 #4
Ja det er din CSS der ikke er standard.
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. maj 2004 - 00:54 #5
r du kommet videre.?
måske tid at lukke spørgsmålet?
Avatar billede mobius6 Juniormester
04. juli 2004 - 10:53 #6
.
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. juli 2005 - 11:50 #7
. så er det gnu!