Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
19. april 2004 - 21:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med Desktop baggrunden!

Hej....

Jeg har lavet en html-side som baggrund på min computer og vil gerne lave nogle link's fra denne side, men hvis jeg bruger almindelige link's starter den IE i stedet med den nye side. Jeg vil gerne ha' den til at ændre min baggrund til den nye side i stedet for at man skal til at trykke F11 hver gang man går ind på et link fordi den vil starte IE!
Kan man gøre sådan i Windows?

Jeg har Windows XP med SP1!

P.s. hvis nogen kender koden til det i html, java-skript eller  flash må du/i meget gerne skrive den.

På forhånd Tak.
Avatar billede agazoth Nybegynder
20. april 2004 - 07:03 #1
Har du prøvet target="_self"?
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
20. april 2004 - 07:42 #2
Har lige prøvet med alle de forskellige target's og alle for den til at starte IE
Avatar billede netx Nybegynder
21. april 2004 - 16:56 #3
prøv at lave en lave det her <FONT size=1>»</FONT> <A onmouseover="window.status=''; return true" onfocus=blur() onmouseout="window.status='Her kan du se System Administratorene...'; return true" target=hvad target hedder
href="admins.html">Admins</A><BR><FONT
Avatar billede netx Nybegynder
21. april 2004 - 16:58 #4
prøv at lave en lave det her <FONT size=1>»</FONT> <A onmouseover="window.status=''; return true" onfocus=blur() onmouseout="window.status='Her kan du se System Administratorene...'; return true" target=hvad target hedder
href="admins.html">Admins</A><BR><FONT
Avatar billede 3xm Nybegynder
21. april 2004 - 16:58 #5
jeg tror ikke det er muligt at bruge sit skrivebord som browser på den måde. desværre. den vil altid åbne links i nye vinduer.

=)
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
21. april 2004 - 20:52 #6
Mange tak Netx.....
Efter lidt tilpasning til min side (jeg bruger interaktive knapper) virker det nu :)
Du har vel fortjent de 60 point.....