Avatar billede jra Nybegynder
19. april 2004 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er fejl dongle

Hej
Det er måske i den forkerte kategori jeg spørger men prøver aligevel da jeg ikke aner hvad det betyder.
Hvad betyder en fejlmeddelelse "1) dongle error"
Den kommer i når jeg prøver at åbne programet "Titel motion"

JRa
Avatar billede zhark Nybegynder
19. april 2004 - 21:13 #1
Avatar billede spe Nybegynder
19. april 2004 - 21:14 #2
Ved ikke lige med programmet "Titel Motion" men en dongle er en fysisk enhed (kan i nogle tilfælde dog også være en stump software) som skal side i computeren som en garanti for at du har licens til programmet.
Avatar billede jra Nybegynder
19. april 2004 - 21:25 #3
Tak for hurtig svar Forstår nu bedre hvad der står i inst. :))

JRa
Avatar billede strych9 Praktikant
19. april 2004 - 23:11 #4
Plejer at betyde at du har hentet warez hvor dem som cracker ikke har fået fjernet hele kopibeskyttelsen :P