Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 19:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopiere feltværdi

Jeg har oprettet en indtastningsformular i Microsoft Word, hvor der figurerer forskellige felter. Kan man oprette to TEKST-felter (felt1 og felt2), hvor felt2 altid får samme strengværdi, som man indtaster i felt1 ?
Avatar billede prebjo Nybegynder
19. april 2004 - 22:23 #1
En mulighed er:
via værktøjslinjen Kontrolelementer at indsætte en tekstboks.
I designtilstand kopier tekstboksen
placer markøren hvor kopien skal indsættes.
Indsæt kopien via menuen Rediger - Indsæt speciel - klik optionsfeltet Indsæt kæde og i ruden Som: skal det være HTML format - klik ok.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2004 - 08:15 #2
Super! Det ser ud til at virke helt fint. Tak for hjælpen.