Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
19. april 2004 - 18:54 Der er 9 kommentarer

Webdesigner + ASP programmør søges

Vi søger en fast mand til webdesign + en ASP programmør til diverse add-hoc opgaver. Konkrete opgaver ligger klar!

Se mere her: http://www.e-builder.dk/jobs.php
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
19. april 2004 - 19:02 #1
Hej!

Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg sagde op og startede som selvstændig for godt et halvt år siden. Du kan se mit portfolio på www.larsholmgaard.dk - jeg har i al beskedenhed lavet alt, hvad du ser.

Det inkluderer 3D grafik, animation, flash programmering, webdesign, tryksager, php programmering, fotos osv. så det meste er muligt - jeg laver alt mit materiale selv.

Kig lidt rundt på mit site og læs mine kommentarer til hvert projekt. I er velkommne til at kontakte mig, hvis I har spørgsmål - kontaktoplysninger findes på sitet.

mvh
Lars Holmgaard / larsholmgaard.dk
Avatar billede mranders Nybegynder
19. april 2004 - 19:16 #2
Søger i uddannede ASP programmører ? Skal man arbejde hjemmefra ?
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
19. april 2004 - 20:15 #3
Der er mulighed for, at arbejde hjemmefra på opgaverne, og man behøver ikke nødvendigvis have den store uddannelse. Dog kræves en vis erfaring, da der er tale om større systemer og databaser, som kræver tilretning.
Avatar billede pfp Nybegynder
19. april 2004 - 20:41 #4
Hej,

Jeg har ca. 5 års erfaring med generel web-design, samt 4 år med ASP programmering. Har drevet selvstændig virksomhed i ca. 4 år. Læser datalogi ved Aarhus Universitet.

Er meget interesseret i at høre mere fra Jer.

Kontakt mig gerne på pete
Avatar billede pfp Nybegynder
19. april 2004 - 20:42 #5
hovsa...lidt for hurtig på af trykkeren.. :)

"Kontakt mig gerne på peter@votus.dk"
Avatar billede oersted Novice
20. april 2004 - 00:17 #6
www.jspr.dk

grafisk identitet
web - GUI - flash

kontakt mig evt for yderligere referencer

/mvh
Avatar billede 123design Nybegynder
21. april 2004 - 17:33 #7
Hej,

Mit navn er Daniel Kjær, driver i dagligen et fritidsfirma ved navn 123design - Media ved siden af min skolgang på Tønder handelskole hvor jeg studerer HHx på andet år.

Har mange års erfaringer med design, men først blevet relativt god til det inden for de sidste 2-3 år.

/Mvh
Daniel Kjær
123design - Media
http://www.123design.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
26. april 2004 - 18:52 #8
31/03-2004 17:20:40 Hej,
Hos Shadeless Productions har vi erfaring inden for: 2d/3d grafik, flash, film/animation, still photo's, webdesign, asp, html, css, mysql, access mm.
Jeg er specialiteret i programmering, og den anden, William Reynish ligger mere vægt på 3d grafik, animationer og flash.

Se evt. vores side: www.Shadeless.dk , eller min private -og særprægede side- : http://zuiq.shadeless.dk

Vi arbejder begge for at tjene lidt håndøre imens vi studerer, så derfor vil vi ikke charge overpris -men kun hva det reelt koster.

Ser frem til et evt. samarbejde :)

Kontakt:
Email: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com

Mvh.
Mads Hansen,
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:32 #9
...lukketid spørgsmålet? :-)