Avatar billede soag Nybegynder
19. april 2004 - 17:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Beskære og gøre sort/hvid

Hej,

jegbrugernormalt kun Macintosh og det geniale program iPhoho, når jeg arbejder med mine digitale fotos.

Nu er den desværre til reperation, så her sidder jeg ved en PC, og har brug for lidt hjælp!

Jeg skal bruge et gratis og meget simpelt program, hvori jeg kan beskære lidt digitale billeder. Jeg skal også kunne lave den sort/hvid.

Hvilket program?
Avatar billede d-u-k Praktikant
19. april 2004 - 17:31 #1
brug adope photo shop 7.0 med 30 dages gratis prøve tid.
Avatar billede tobiaseld Nybegynder
19. april 2004 - 17:48 #2
hvis ikke du vil downloade så store filer kan du download programmet 20/20 på http://www.hotfreeware.com/2020/download.htm
et nemt program der kan en masse forholdsvis simple funktioner.
Avatar billede soag Nybegynder
19. april 2004 - 18:17 #3
Tak Tobias!

Kan du forklare mig, hvordan jeg beskærer og gør sort/hvid i 20/20?
Avatar billede tobiaseld Nybegynder
19. april 2004 - 18:32 #4
Jeg har en vejledning på min computer, men jeg kan ikke komme til at uploade den, his du skriver din e-mail kan jeg sende den til dig.
Avatar billede soag Nybegynder
19. april 2004 - 22:57 #5
Send den til mathias @ sonofagun.dk

Tak :-)