Avatar billede kazap Nybegynder
10. februar 2001 - 15:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

winamp er tavs

hejsa
Spørgsmålet er måske lidt udenfor det normale, men hvis der er en der kan hjælpe er der point.
Har netop fået ny ´puter og har downloaded Winamp. Har bare det lille problem at programmet ikke vil afspille audio CD´er og det er sgu da kedeligt.Windows CD afspiller er også død, men højttalerne virker godt nok.
Was tun?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 15:16 #1
check at der sidder et audiokabel fra cdrom-drevet til dit lydkort.
Avatar billede redbastard Nybegynder
10. februar 2001 - 15:17 #2
kan du se i min computer at der er en cd i drevet??
Avatar billede jmf Nybegynder
10. februar 2001 - 15:20 #3
Husk også at chekke i Master Volume at der ikke er skruet ned for CD.

- JmF
Avatar billede kazap Nybegynder
10. februar 2001 - 15:24 #4
Kan godt trække lyd ud af andre CD-rommer, bare ikke audio.
I \"min computer\" kan jeg se at der er en CD i.
Master Volume - er det ved højttaleren i taskbaren?
Avatar billede makse Nybegynder
10. februar 2001 - 15:26 #5
Netop derfor skal du se efter, som kimrosgaard siger, at der et Audiokabel fra dit CD-Rom drev og ned til lydkortet.
Avatar billede jmf Nybegynder
10. februar 2001 - 15:28 #6
Yep, Master Volume er højtaleren i taskbaren.
Avatar billede kazap Nybegynder
10. februar 2001 - 15:29 #7
aha..nå men så skiller jeg lige hele lortet ad.
Undskyld men nu komer der et dumt spørgsmål: Hvordan skal audiokablet se ud? (Sorry, er ikke så smart)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 15:32 #8
du er ikke i tvivl! der skal være et tyndt kabel fra dit lydkort og op til dit cdrom-drev. på cdrom-drevet sidder det til venstre for det brede kabel.
Avatar billede kazap Nybegynder
10. februar 2001 - 15:33 #9
tak..vender lige tilbage når jeg hat tjekket det..
Avatar billede kazap Nybegynder
10. februar 2001 - 15:49 #10
du har sgu ret - der er ikke noget kabel! Sikke nogle dumme svin i den forretning..pissekoste.
respekt og point til kimrosgaard...tak for hjælpen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 15:55 #11
det var så lidt! tak for points :)