Avatar billede ekung Novice
19. april 2004 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af slogan

Vi har et slogan som vi ønsker dagligt at blive mindet om v.h.a. vores skriveborde på PCeren og pauseskærmen.

Sloganet er:

Vi holder altid, hvad vi lover.
Vi gør en forskel.
Vi har det sjovt , mens vi gør det!

Hvis du kan understrege indholdet af sloganet med noget grafisk er det at foretrække, ellers skal det bare sættes flot op på en neutral baggrund.....Kom selv med et forslag til hvordan de enkelte sætninger eventuelt kan vises på pauseskærmen....En mulighed kunne være som fade in/fade out

Er du frisk og har du lyst til at arbejde lidt med det ?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2004 - 14:42 #1
hvilken størrelse, 800x600 eller 1024x768 eller ???
Avatar billede ekung Novice
19. april 2004 - 15:31 #2
1024x768
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. april 2004 - 19:20 #3
Man ku' jo gøre det sådan her...

http://www.haiku.dk/vi_goer_en_forskel.zip

Det ville dog hjælpe med lidt mere info... :o)

/michael
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. april 2004 - 19:21 #4
Ps... har ikke tjekket det andre steder end netop win2k
Avatar billede ekung Novice
22. april 2004 - 00:06 #5
Fed feature.....Jeg kan godt lide den måde sætningerne skifter på. Den grafik der skal på skrivebordet skal dog være stationær, det vil sige at den ikke skal animeres....Der kunne de tre sætninger stå fremme hele tiden, på en eller anden måde.

Billedet må gerne være lidt mere "business like", eller måske bare lidt mere "happy".

Pauseskærmen må meget gerne være animeret som dit forslag, men på samme måde skal pausebilledet helst være mere "busines like" eller "happy".
Avatar billede ekung Novice
25. maj 2004 - 09:04 #6
Jeg lukker hermed spørgsmålet, idet jeg ikke har hørt mere!