Avatar billede darkspawn Nybegynder
19. april 2004 - 14:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tastatur får computer til at sige lyde

Okay, det foregår sådan her.

Jeg havde i starten et tastatur. Når jeg fx trykkede venstre pil, pil op og space, så begyndte min computer at dytte, og registrerede ikke at jeg trykke på tasten (så hvis jeg fx spillede spil på computeren, så ville den ikke dreje og skyde,men bare stå stille). Sådan var det med rigtigt mange af tasterne.

Jeg har nu fået et nyt tastatur, og den gør det præcis samme, bare med mange færre af tasterne, men det er stadigt pænt provokerende.

Hvad kan problemet være og kan det løses uden at jeg er nødt til at købe et helt tredje tastatur?
Avatar billede rocksound Nybegynder
19. april 2004 - 18:42 #1
Har du de rigtige driver installeret?
Avatar billede rocksound Nybegynder
19. april 2004 - 18:42 #2
Hvad for en Windows kører du med?
Avatar billede darkspawn Nybegynder
19. april 2004 - 18:51 #3
Ja, det er de rigtige drivere (dem der var på installations cd'en der fulgte med tastaturet, og de kan ikke opdateres yderligere) og det er Windows XP
Avatar billede rocksound Nybegynder
19. april 2004 - 18:57 #4
Har du hentet alle opdateringer på Win Update?

Ellers prøv at fjerne tastaturet i Enhedshåndtering, søg efter Hardwareændringer, og lad windows installere driveren igen.
Avatar billede darkspawn Nybegynder
19. april 2004 - 19:47 #5
ja, jeg har hentet opdateringerne, og jeg har op til flere gange prøvet at få Windows til selv at installere (uden at jeg sætter cd-ROM'en i, men det gør ikke rigtigt nogen forskel). Jeg har på et tidspunkt fået lov til at låne et tastatur af min skole (i et døgn), og der virkede den helt perfekt
Avatar billede rocksound Nybegynder
19. april 2004 - 20:06 #6
Oki, så har du nok været uheldig med tastaturet igen. Er det en speciel type?
Avatar billede darkspawn Nybegynder
15. juni 2004 - 11:58 #7
det fulgte med computeren... men jeg har endelig fået et nyt af min gamle skole, og det ser ud til at virke
Avatar billede darkspawn Nybegynder
01. december 2004 - 22:56 #8
problem løs (af sig selv)