Avatar billede tgjensen Nybegynder
19. april 2004 - 13:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

asus p4p deluxe bip

har let og let efter et svar må bruger nogle ekspertes hjælp.
min pc kommer med 2 små bip og et lige længere(måske et kvart sekund længere så ved ik om det betyder noget) når jegf starte pcen op. den fungere upåklageligt så hvad søren kan det værer!! er bare sikker på de bip betyder et eller andet. prøver den måske at komme i kontakt med mig??? problemet er opstået efter pcen blev samlet! og der sidder 2 hdd i! andet nogle eksperter gerne vil vide
Avatar billede rafle Nybegynder
19. april 2004 - 13:32 #1
Har du prøvet at ændre jumperne på harddiskene?
Har du prøvet at pille strømmen fra den ene harddisk også starte op igen?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
19. april 2004 - 13:32 #2
prøver jeg ´når man er hjem kommet.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 14:08 #3
Nu ved jeg ikke hvilken BIOS du har, men:

<klip>
Any combo of beeps after two means that some of your memory is bad, and unless you want to get real technical, you should probably have the guys in the lab coats test the memory for you. Take it to the shop.
</klip>

http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
Avatar billede rafle Nybegynder
25. april 2004 - 19:41 #4
Du kan eventuelt prøve at opdatere din BIOS.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
25. april 2004 - 19:44 #5
det hjalp jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg elsker dig mister ralf smid et svar
Avatar billede rafle Nybegynder
25. april 2004 - 19:48 #6
Velbekomme :-)