Avatar billede dreadlock Nybegynder
18. april 2004 - 23:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ipaq 2210 fryser

Hvorfor fryser min Ipaq når man sidder og fedter rundt mellem de forskellige programmer. Bogstaverne bliver mærkelige og maskinen fryser, så man bliver nødt til at lave en soft reset.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. april 2004 - 23:58 #1
Har du opdateret din sync software, ellers prøv det
Avatar billede dreadlock Nybegynder
19. april 2004 - 00:03 #2
hvad har det med sync softwaren at gøre, den fryser ikke ved forbindelse med PC, men kun når man bruger prog på pda
Avatar billede leifleif Nybegynder
19. april 2004 - 00:14 #3
Er du opmærksom på, at programmer ikke lukkes helt som sædvanligt i Windows, når man trykker på krydset oppe i hjørnet. For at lukke programmer helt ned, og dermed undgå at memory fyldes helt op, er det nødvendigt at trykke på højre, nederste af de udvendige kontakter og lukke dem ned her.
mvh/leif b.
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
19. april 2004 - 07:11 #4
Hvis du har softresettet og generelt fejlsøgt (fjernet nye programmer spil etc.) - så ville jeg prøve en hardreset (sletter alt som du har lagt ind).

Fortsætter den derefter så er Ipaq'en sandsynligvis defekt og du bør kontakte HP support (som er ret god og hurtig, henter din Ipaq med UPS og den er typisk tilbage inden 5-6 dage)).
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
19. april 2004 - 11:49 #5
Som Leifleif skriver, så kan arbejdshukommelsen lynhurtig blive brugt op hvis man ikke lukker programmerne ordenlig ned, bliver oftes kun minimeret når man trykker på x'set.
Man kan dog også lukke alle aktive programmer ned ved: start - settings - system - memory - runnig program - stop all
Der findes også små programmer som kan gøre det samme for dig f.eks. Tascal Close all dette kan downloades herfra http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/visit.php?l id=548
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
21. april 2004 - 11:38 #6
Det har været dokumenteret, at der er et problem med 2210'eren ift. at der oparbejdes en fil, der bliver større og større, hver gang man foretager et softreset.
Hvis du har opdateret ROM'en, burde det dog ikke være et problem længere.

Mener også, at SPB Plus har indbygget et program, som løser det.
Avatar billede dreadlock Nybegynder
21. april 2004 - 12:37 #7
Jeg har lige opdateret rom'en til vers 1.10
Hvad er SPB Plus for noget