Avatar billede ossi Nybegynder
10. februar 2001 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Windows 98 og ME - Hvordan?

Hejz@,

Jeg har et problem med delt internetforbindelse i subject.
Den computer der har internetforbindelse kører Windows 98. Den anden computer kører Windows ME. De er sat sammen i et netværk.

Nu kommer spørgsmålet så:

Hvordan laver jeg en delt internetforbindesle mellem dem?

MVH
Ossi
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:34 #1
følg denne vejledning!
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm

hvis du har dit modem sat til den maskine der har win me, bruger du guiden hjemmenetværk! den er selvforklarende!
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 12:38 #2
Du skal brge en ProxyServer.. Sådan en har jeg.. Jeg skal nok sende den til dig.. Jeg skal nok hjælpe dig med at stille den op..
Ellers kan du gå ind på :
www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm !
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. februar 2001 - 12:40 #3
hmm....det har jeg jo lige skrevet, niceguy
Avatar billede ravencmp Novice
10. februar 2001 - 14:06 #4
kør evt. win98se egen deling af internet ind på win98 maskinen og under installationen oprettes en diskette , den skal diu bruge på ME maskinen, det her har jeg afprøvet og det virker fint for mig
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2001 - 04:36 #5
Hvis du sætter delingen op på win ME, så kan du lave en diskette som bare skal køres på win98 maskinen så sætter den det selv op som det skal være.