Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. april 2004 - 22:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

En som har popup-stopper søges

Er der en som har popup-stopper som gider gå ind her http://www.konkurrencesvar.dk/ny_index.html og klikke på "tilmeld nyhedsbrev" og se om den bliver "kvalt"
Avatar billede mat Nybegynder
18. april 2004 - 22:51 #1
google toolbar - og den bliver ikke kvalt
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. april 2004 - 22:51 #2
Jeg bruger Googles toolbar med popup stopper slået til. Den stopper IKKE din tilmelding
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. april 2004 - 22:53 #3
bufferzone....smider du også svar så lukker jeg....
tak for hjælpen
Avatar billede shitping Nybegynder
18. april 2004 - 23:16 #4
Mad avant browser og popups blokeret kører det også fint.
Avatar billede roenving Novice
18. april 2004 - 23:16 #5
Jeg har popup-stopper sat på ekstrem følsomhed, og den åd den råt ...

-- en lille diskret indkørsel forbudt henover popupstopper-ikoner i system-tray var alt ...

-- men hvis du åbner en popup som en direkte reaktion på et bruger-klik bør en normalt indstillet stopper ikke æde den, men nu er jeg jo E*-bruger, såeh ...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. april 2004 - 23:20 #6
Det er ikke lige noget som jeg har erfaring med, så jeg skulle lige være sikker....

Det var også rart med andre programmer..... smider i også et svar..
Avatar billede roenving Novice
18. april 2004 - 23:26 #7
Ha, Panicwares popup-stopper er zq så effektiv, at da jeg fra dens mini-kontrolcenter kom til at trykke på: 'Rapportér et popup-vindue, som ikke blev blokeret' så blokerede den sig selv !-)

-- men den er som sagt sat på at _alle_ popups skal stoppe, normal-indstillingen (Blokér uopfordrede popups) er desværre ikke nok, når man færdes på steder som E* ...
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. april 2004 - 23:59 #8
giv du bare point til mat, han var hurtigst
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. april 2004 - 00:11 #9
Ok, tak for hjælpen "karma-brugere" *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2004 - 00:14 #10
Dogpile lader den også komme frem :)
Avatar billede willsonn Nybegynder
19. april 2004 - 12:28 #11
Den smutter også lige igennem AdMuncher
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
19. april 2004 - 15:21 #12
Hjemmesiden er gået ned
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. april 2004 - 15:58 #13
fjensen111
ikke her/mere