Avatar billede eksplayer Nybegynder
18. april 2004 - 20:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Prosonic DVD 3806

Jeg har set en DVD-afspiller i føtex til 649,- men har ikke en dyt forstand herpå. Er der nogle der har erfaring denne 'Prosonic DVD 3806'?

Se den her: http://www.foetex.dk/internet/fotex/fotex.nsf/va_lookupBrochures/Ugens_foetex_avis_Side18

Jeg vil især gerne vide om den larmer eller om den er støjsvag. Og så generelt hvad I menere om den.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
18. april 2004 - 21:13 #1
Og så lige et dumt spørgsmål. Men når der står ar den kan afspille DIVX betyder det så at man kan afspille avi-film? eller er det ikke det samme?
Avatar billede alhalma Nybegynder
21. april 2004 - 19:50 #2
Mine erfaringer med 3806 er gode. Afspiller alt hvad jeg endnu har puttet i den. DivX 5.11, jpeg mv.
Hvad jeg lige ved om avi er at de videostrimler jeg har konverteret til DivX 5.11 ligger som en AVI-fil.
Håber det kunne hjælpe lidt af vejen.

mvh.
Avatar billede norbert Nybegynder
21. april 2004 - 23:26 #3
DIVX er avi-filer - men det er ikke altid, at avi er divx-filer. Hvis du f.eks. kører med digitalt kamera og overfører til PC, overfører man det som regel som AVI. Men ukomprimeret. Og disse avi-filer kan ikke afspilles i divx-maskiner da de ikke er kodet med divx/xvid-codex.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
21. april 2004 - 23:28 #4
Men det tror jeg ikke, du skal være nervøs over, med mindre det er sådanne avi-filer du vil afspille. :-)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
22. april 2004 - 23:05 #5
Tak for jeres svar og kommentarer - har nu købt dvd-playeren - og den har også afspillet alt hvad jeg har kommet i den :)

Nobert: smid et svar så deler jeg point lige over :)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. april 2004 - 23:08 #6
Jeg synes det vil være lidt uretfærdigt overfor alhalma. Jeg gentog jo stort set det han sagde, så giv du dem bare til ham:-) Men ellers tak!
Norbert :-)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
23. april 2004 - 23:12 #7
Hermed gjort
Avatar billede norbert Nybegynder
23. april 2004 - 23:15 #8
:-)