Avatar billede art-aid Nybegynder
18. april 2004 - 20:17 Der er 1 løsning

Hjælp til opbygning/vedligeholdelse af server søges.

jeg er i gang med et lille fritidsprojekt. Jeg har i den forbindelse været været forbi på eksperten.dk, hvor jeg kan læse mig til megen ekspertise på området..

I mit projekt skal jeg opbygge én (eller 3) server i 3 trin :
1) -en lydløs prisbillig lille server til testbrug.
2) -en lydløs server til håndtering af lille webtrafik.
3) -en lydløs server til håndtering af meget stor webtrafik.

Jeg har detsværre ikke så stor indblik i "hardware-markedet" at jeg kan gennemskue, hvordan den optimale løsning sammensættes.
Detsværre har jeg ikke indsigt i priser og kvaliteter så jeg kan gennemskue den økonomiske konsekvens af valg af komponenter.

Det er mit håb at I kan hjælpe.

Hvad skal de 3 serverer indeholde, hvad er prisen for disse samt, hvor skal jeg købe disse ???

På forhånd tak.
Avatar billede art-aid Nybegynder
20. juni 2004 - 12:07 #1
lukker