Avatar billede handmade Nybegynder
10. februar 2001 - 11:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Snabel-a

Jeg har lige installeret BEOS 5.1 og opgraderet til 5.3. I ingen af versionerne har jeg kunnet finde snabel-a, så jeg kan ikke maile. Keyboard -layout er sat til \"danish\"

Hvordan?
Avatar billede niceguy Nybegynder
10. februar 2001 - 11:41 #1
Du skal da bare skrive \"ALT GR\" + 2 taller (IKKE DET 2TAL TIL HØJRE) men det 2tal som der er ovenover W\'et.. ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. februar 2001 - 11:50 #2
Prøv ALT GR+CTRL+2 :o)
Avatar billede handmade Nybegynder
10. februar 2001 - 12:14 #3
Fandt lige løsningen:
ctrl+snabel-a
(Wow, det er lynende hurtigt :-))
Avatar billede handmade Nybegynder
10. februar 2001 - 12:16 #4
Takker for forslagene - nogle gode ideer til programmer med dette system?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. august 2001 - 20:00 #5
Handmade> Kører du med beos, eler var det bare for at prøve?
Avatar billede handmade Nybegynder
16. august 2001 - 20:06 #6
Nej, ikke lige for øjeblikket, men det er godt, rigtig godt. Det virkede bare som om der ikke rigtigt skete noget på softwaresiden, fx lovede de længe en opdatering så man kunne køre både internet og internt netværk samtidigt, men jeg blev træt af at vente på den - måske er den kommet???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. august 2001 - 20:11 #7
Jeg syntes også det er genialt, det er vildt hurtigt..

Men browseren er ikke helt god..

Har kun prøvet i 1 time, og er vildt facineret!

Jeg sad faktisk og tænkte  \"I didn\'t know my computer could do that!\". Da jeg åbnede for demoen af det der grafik-gejl med stjerner!

Sider med 2mb gfx kort :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. august 2001 - 20:12 #8
+ 1 bonus d
Avatar billede handmade Nybegynder
16. august 2001 - 20:15 #9
Ja, for en gangs skyld var \"reklamen\" ikke fyldt med løgn :-))
Det viser virkelig hvor mange kræfter der ligger gemt i en almindelig husholdningsmaskine. Specielt deres plug and pray er enormt overbevisende, og det er ikke nær så \"nørdet\" som Linux...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. august 2001 - 20:32 #10
plug and pray ??? *gg*
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. august 2001 - 20:50 #11
Har du kigget på www.bebits.com ?
Avatar billede handmade Nybegynder
16. august 2001 - 21:36 #12
Nu har jeg, det kunne da godt være jeg lige skulle tage mig tid til at lege lidt med det igen - der er jo sket meget...

plug and pray, yes gammel Microsoft joke, bruge også, med en lille omskrivning-i en helt anden sammenhæng :-))
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. august 2001 - 21:53 #13
Tror jeg ville gå over til det i det minut der kom en ordentlig webbrowser til det..
Avatar billede handmade Nybegynder
16. august 2001 - 22:15 #14
Har du kigget på tucows? Der ligger en del BEOS software bl.a

http://classic.tucows.com/beos/webbrowser.html
Mener i øvrigt at ihvertfald Opera har en BEOS version..