Avatar billede hboj Nybegynder
18. april 2004 - 18:33 Der er 10 kommentarer

Kan ikke installere

Jeg har købt en HP PSC 1350 All-In-ONe

Jeg har fået installeret det software der hørte med og som virker til scanner og kortlæser. Printeren vil den dog overhovedet ikke tage i mod. Den skriver hele tiden at den ikke fandt rigtig info i inf filen.

Kender nogen en god idé ?
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2004 - 19:04 #1
Har du indstalleret i rigtig rækkefølge?Du gør maskinen klat, sætter power på, men slutter ikke USB til. Du starter indstallationen af software, når det siger, du kan tilslutte printer, gør det, ikke før.
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2004 - 19:05 #2
Stave kan jeg sku`heller ikke, der skulle stå Du gør maskinen klar
Avatar billede hboj Nybegynder
18. april 2004 - 19:28 #3
Måske har jeg været lidt for ivrig og har fået sat usb'en i før det "var lovligt"
Kan jeg redde den ?
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2004 - 19:29 #4
Afindstaller printer i kontrolpanelet under printere, afindstaller HP`software, og start forfra.
Avatar billede hboj Nybegynder
18. april 2004 - 19:30 #5
I kontrolpanelet er printeren slet ikke men jeg kan afinstallere softwaren.
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2004 - 19:31 #6
Du må ikke tilslutte USB, før systemet sigen, det er klar til det, det tager noget tid, så du må have lidt tålmodighed.
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2004 - 19:32 #7
Softwaren afindstallerer du her: kontrolpanel-tilføj/fjern programmer.
Avatar billede hboj Nybegynder
18. april 2004 - 20:13 #8
Har nu haft fjernet det hele. Derefter installeret igen. Efter et stykke forsvinder det hele og efter et langt stykke tid satte jeg usb stikket i så fandt den ny hardware og når det skulle installeres skrev" det anmodede afsnit blev ikke fundet i inf filen"
Avatar billede peet-49 Novice
18. april 2004 - 20:15 #9
Prøv www.hp.dk support, de har måske noget om dit tilfælde.
Avatar billede peet-49 Novice
21. april 2004 - 18:34 #10
lukketid??