Avatar billede supergris_en Nybegynder
18. april 2004 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-mule links forum

Findes der nogen forums hvor det er muligt at finde links til e-mule med de nyeste film og spil? Hvis man f.eks. vil finde de hurtigste steder at hente dem fra osv.

Det er selvfølgelig kun til en rapport jeg skal skrive i skolen, omkring e-mule...:-)
Avatar billede fcs Novice
18. april 2004 - 18:02 #1
Supergris>> Den slags ting hører ikke hjemme på eksperten.dk Luk omgående spørgsmålet og læs reglerne igennem igen. Yderligere brud på reglerne vil medføre deaktivering af din bruger.

FCS/Coadmin
Avatar billede supergris_en Nybegynder
18. april 2004 - 18:11 #2
øv øv! ok så da!
Avatar billede si. Nybegynder
20. april 2004 - 17:16 #3
fcs-> Tjek lige supergris ens, karma tildeling...
Dette er en logisk konsekvens af, at folk kan lave anonyme karma tildelinger!
Avatar billede fcs Novice
20. april 2004 - 18:37 #4
SI>> Godt spottet - jeg har fjernet hans karma. Jeg vender den lige med admin.

Tak for hjælpen.