Avatar billede funny Nybegynder
18. april 2004 - 17:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Raklame film.

Jeg står og skal lave en raklame film til mit arbejde så der for vil jeg høre hvad software man bruger til sådan noget det skal lige siges at det skal være til en dvd afspiller
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. april 2004 - 17:38 #1
Og dermed skal det forstås, at det ikke må være en MPG el.lign?
Avatar billede funny Nybegynder
18. april 2004 - 17:42 #2
jooo bare det kan laves om til en dvd raklame
Avatar billede funny Nybegynder
18. april 2004 - 17:43 #3
det skal lige siges at jeg har prøvet Windows Movie Maker kan bare ikke bruge den til det jeg skal lave.
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. april 2004 - 17:46 #4
Jeg selv bruger Pinnacle Systems, som fulgte med mit digitale JVC videokamera. Er det video fra et videokamera, som du skal lave om til en reklame?
Avatar billede funny Nybegynder
18. april 2004 - 17:47 #5
ja samt skal der en masse grafik filer samt foto
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. april 2004 - 17:48 #6
Og der fulgte ikke software med kameraet?
Avatar billede funny Nybegynder
18. april 2004 - 17:53 #7
ikke til det jeg skal bruge.
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. april 2004 - 17:56 #8
Jeg ved spørgsmålet om hvor man kan få fat i software til at behandle film på pc har været stillet før. Prøv at søge efter det. Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål.
Avatar billede funny Nybegynder
18. april 2004 - 20:08 #9
nu vil jeg lige spøre om en anden ting jeg har lavet en lille video klip som jeg har lavet om til dvd format når jeg ser den på min pcer er den ok men når jeg smider den i min dvd maskine er den ikke den får ikke alt med i siderne hvad kan jeg have lavet forkert
Avatar billede shitping Nybegynder
18. april 2004 - 23:35 #10
Ulead DVD Movie factory2 fri trial på : http://www.asiapac.ulead.com/dws/trial.htm
TMPEGenc fri trial på http://www.pegasys-inc.com/en/download/tda.html
Begge disse virker i 30 dage.
Ellers kig efter DVD authoring de findes til hobetal
Jeg har selv prøvet Ulead, og kan anbefale det, det er utroligt nemt, og det virker, uden man skal vide en hel masse om videoformater.
Avatar billede norbert Nybegynder
19. april 2004 - 07:11 #11
Du kan prøve at surfe lidt på denne side:
http://www.abmedia.dk/video/redig.htm
Jeg tror du kan finde en masse her du kan bruge.
Norbert :-)
Avatar billede hanloven Mester
19. april 2004 - 10:45 #12
Du vil også kunne finde en del info på www.HelionFilm.dk

//Hanloven