Avatar billede haunted Nybegynder
18. april 2004 - 15:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

cd copy control

Hej med jer.

Jeg har lige købt en cd med "Within Temptation", som jeg gerne vil have overført over på min mp3-spiller. Hvordan kan jeg gøre det når der er copy-control på cd'en?

Er der et program der kan gøre dette??
Avatar billede zenze Nybegynder
18. april 2004 - 21:25 #1
Du kan recorde "what U hear" hvis du har et Creative SB Live eller Audigy, men jeg mener også at AudioGrabber, MusicmatchJukebox, CDex og/eller WinAmp kan de der ting.
Avatar billede haunted Nybegynder
19. april 2004 - 11:32 #2
Jeg prøver det lige når jeg kommer hjem.

Winamp ved jeg allerede nu ikke kan finde nogle audiofiler på cd'en.

Problemet er at på selve cd'en ligger numrene i en stor fil specielt til den afspiller der følger med, og den sutter virkelig!!
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. april 2004 - 20:50 #3
Det kommer an på hvilken type copy-control de har smidt på. Jeg har en cd som jeg ikke kan afspille i min diskman fordi der er antishock hvor den indlæser cd'en, men da den ikke må det så kan den ikke. På den cd jeg der snakker om der hvis man kigger på cd'en der ligger bare EN stor fil som man ikke kan kopiere ned på sin computer.
Men det lykkedes mig at rippe nogle af numrene til mp3, men ikke alle.
Jeg brugte MusicMatch Jukebox - ret godt program.
Avatar billede haunted Nybegynder
19. april 2004 - 21:25 #4
Jeg prøvede MusicMatch og det virkede, så tak for hjælpen.

Hvis i lige gider at smide nogle svar hvis i vil have point, ville det være kanon.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. april 2004 - 21:58 #5
svar
Avatar billede zenze Nybegynder
19. april 2004 - 22:05 #6
Det er bare i orden, så?
Tak!
Avatar billede muzak Nybegynder
22. april 2004 - 21:03 #7
Prøv iTunes og Windows Media Player 9 - de plejer at rippe skidtet alligevel...
Avatar billede zenze Nybegynder
22. april 2004 - 21:42 #8
Nå ja!