Avatar billede dw_j Nybegynder
18. april 2004 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

en grafisk opbygning af .NET

Hej
er der nogen der ved hvor kan jeg se og hente en grafisk(visual) opbygning af MS.NET frameworks elementer?
Avatar billede burningice Nybegynder
18. april 2004 - 15:16 #1
du kan bestille en plakat på MS's hjemmeside der illustrerer det :) #kan også downloades, så skal man dog selv udskrive den
Avatar billede soda Nybegynder
18. april 2004 - 15:25 #2
Cyberfessor: Et link ville være rart...
Avatar billede burningice Nybegynder
18. april 2004 - 16:01 #3
jeg er lige så meget på bar bund som du er... men, lidt søgning på nettet er der vist ikke nogen der er døde af ;)

http://msdn.microsoft.com/vstudio/productinfo/posters/default.aspx
Avatar billede dw_j Nybegynder
18. april 2004 - 16:27 #4
jeg leder efter en grafisk visning som viser forholderne mellem forskellige dele i .NET framework . f.eks. CLR, WebServices og BCL.
Avatar billede apocryphal Nybegynder
25. april 2004 - 23:43 #5
Well, der er vel ingen grafisk fremstillelig måde at vise en sammenhæng mellem WebService namespacet og CLR?
Avatar billede dw_j Nybegynder
26. april 2004 - 10:37 #6
OK, så er der ikke noget at gør ved det!! Tak