Avatar billede jwl Nybegynder
18. april 2004 - 02:28 Der er 5 kommentarer

tv-out f_u_c_k_e_r

heyy se her:
http://www.sitecenter.dk/klyp1/nss-folder/mappe/lortemonitor.PNG

selvom jeg smider den op i højere går den bare ned i 8 bit igen efter jeg har trykket apply.. opløsningen kan jeg heller ikke ændre på..

har geninstalleret grafikkortdriveren..!

damn ved ik hvad jeg skal gøre, den gør det samme selv om TVet er primær... og monitoren er slåget helt fra

er der nogen specjelle programmer man skal bruge til ATI kort som virker bedre ellre???
Avatar billede sam3003 Nybegynder
18. april 2004 - 02:43 #1
Jeg kan anbefale et lille fiks program, der hedder TV-Tool. Med det kan du styre opløsninger på monitor og skærm.

Kan købes her:
http://tvtool.info/index_e.htm

SAM
Avatar billede sam3003 Nybegynder
18. april 2004 - 02:46 #2
Ak det er vist kun for nVidia grafik kort!

Sorry
Avatar billede u3066 Nybegynder
18. april 2004 - 03:35 #3
Du  skal simpelthen afinstall dit grafik korts driver og starte din PC op igen så tildeler dit windows program dig en midlertid grafik driver så er det bare om,at gå ind i kontrolpanel og trykke på enhedshåndtering og gå ned i skærmkort og opdat. din skærmdriver.Husk at din cd med grafikort er i,så køre du bare derud og trykke opdater driver og næste til du kommer til gennemse, og så finder du din grafik driver på din cd og trykker på næste og ok, så får du din driver rigtig install
Mvh.u3066
Avatar billede jwl Nybegynder
18. april 2004 - 15:22 #4
jeg er ikke meget for at bruge cden da driverne derpå er meget gamle.. men jeg har installeret den nyeste driver fra nettet mens både fjernsyn og skærm var slået til.. det burde vel være det samme..

men det virkede heller ikke.. hvis der findes nogle tools som ikke er til nvidia, er det meget godt..

eller en god forklaring så jeg ka få nogen faver på svinet
Avatar billede jwl Nybegynder
18. april 2004 - 15:23 #5
*flere faver