Avatar billede lassej Nybegynder
17. april 2004 - 21:23 Der er 9 kommentarer

XP lukker ned

Efter at have haft store problemer med WinXP, hvor at det lukker ned lige inden at det skal ind til "velkommen" vinduet, ville vi installere det igen! Men hver gang at den booter fra CD'en, slukker pc'en når den har indlæst de nødvendige drivere og skal til at komme igang med den nye installation. HJÆLP! Vi har prøvet diverse formatteringer og programmer, som f.eks. diskkill, men intet hjælper! Hver gang at den vil igang med med installationen igen, efter indlæsningen af driverne, dør den....

Nogen der kan svare ASAP????????

2 desperators som er kommet langt ud!
Avatar billede fromsej Praktikant
17. april 2004 - 21:24 #1
Sidder der mere en en Ramklods i, så prøv med en af gangen.
Avatar billede lassej Nybegynder
17. april 2004 - 21:46 #2
vi har også prøvet at boote vha xp disketter, men når den når til den sidste (nr.6) og skal indlæse keyboard, lukker den ned.
Avatar billede lassej Nybegynder
17. april 2004 - 21:47 #3
rammene er ikke problemet !
Avatar billede halifax Nybegynder
17. april 2004 - 22:24 #4
Defekt keybrd måske problemet?
Avatar billede lassej Nybegynder
17. april 2004 - 22:30 #5
og hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. april 2004 - 01:19 #6
Avatar billede zeron1111 Nybegynder
18. april 2004 - 19:02 #7
Har du prøvet at boote med "Ultimate boot CD"?
Avatar billede zeron1111 Nybegynder
18. april 2004 - 19:08 #8
Et gæt: I er kommet til at deaktivere RPC-tjenesten. Den skal reaktiveres.
Avatar billede halifax Nybegynder
18. april 2004 - 22:56 #9
Har oplevet et problem forleden, som meget ligner, nemlig at installationen ikke går igang efter indlæsning af drivere. Her var årsagen at slavestikket (det midterste) på IDE kablet var sat i cd-drevet. Da det yderste stik på kablet blev sat til drevet kørte installationen.