Avatar billede coet Nybegynder
17. april 2004 - 17:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafikken er sløv!

jeg sidder og prøver at spille det nye battelfield!
er makøeren så langsom at det ikke er sjovt at spille.
computer er..
3ghz
1024 ram
grafikkort AOpen Aeolus FX5200 128 ikke det beste med det burde da kunne køre. i den laveste opløsning
bruger de nyeste nvidia driver.
en der har været ude for det samme?
Avatar billede spt Nybegynder
17. april 2004 - 20:36 #1
burde det kunne køre siger du... er ikke helt enig. de fleste gf4 kort er hurtigere end det der. hvis markøren er langsom hvorfor så ikke skrue op for cursor hastigheden
Avatar billede neophyte Nybegynder
17. april 2004 - 22:57 #2
Det er nok dit lidt langsomme GeforceFX 5200 der bære største delen af grunden. Et Geforce 4 MX440 er ligeså hurtigt som det hvis ikke hurtigere. Det er faktisk hurtigere da GeforceFX 5200 ikke er beregnet til spil. Invester i et nyt grafik kort da dit andet hardware sagtens kan spille Battlefield. Har selv prøvet at spille battlefield med et GF4 MX440 og det gik ikke alt for godt, indtil jeg fik et Radeon 9700 PRO.
Avatar billede the-great-fox Nybegynder
18. april 2004 - 00:27 #3
Da jeg brugt et TI4200 kunne jeg ikke spille battlefield ret godt.. det hakket hele tiden.... så købt jeg et Asus Radeon 9800XT ^^ nu køre jeg med 1024x768x32 med alt på max. 6 AA og 16AF... 70-80 FPS :P
Avatar billede coet Nybegynder
18. april 2004 - 17:47 #4
jeg må nok hellere købe et nyt kort!
men hvad for et skulle jeg så vælge, det skal ikke være et jeg skal forny om 1 uge igen!
Radeon 9800 ser lovede ud, skal det være ATI eller nvidia? hvad er best?
Avatar billede neophyte Nybegynder
18. april 2004 - 20:48 #5
Vent et par måneder til GeforceFX 6800 ULTRa er kommet på markedet, så vil de andre grafik kort falde i pris. Ellers kunne du jo se på et Radeon 9800 PRO til lidt under 2k. GeforceFX er ikke så godt mere, Radeon kortene er kommet ret langt ned i pris så FX5900 XT er ikke det bedste valg mere.