Avatar billede moods Nybegynder
17. april 2004 - 12:19 Der er 5 kommentarer

Fjerning af C-Media Mixer

Hej,

Under inst. af driverne til mit bundkort har jeg fået et uønsket ikon på proceslinjen. Ikonet hedder C-Media Mixer og relaterer sig vel således til C-Media Wave Device driveren. Jeg ønsker dette ikon fjernet, men hvorledes bærer jeg mig ad?
Avatar billede moods Nybegynder
17. april 2004 - 12:19 #1
Jeg kan desuden fortælle jeg kører med Windows XP.
Avatar billede oniel Nybegynder
17. april 2004 - 21:43 #2
Start MSConfig - Start => Kør => skriv "msconfig" og sig OK.

Under fanebladet "Start" - Fjern "hakket" udfor Mixer.
Avatar billede moods Nybegynder
18. april 2004 - 12:36 #3
Jeg er udemærket klar over hvorledes man gør programmet utjenstdygtig. Det jeg imidlertid ønsker er programmet slettet. Måske jeg formulerede mig uklart...undskyld.
Avatar billede oniel Nybegynder
18. april 2004 - 23:00 #4
C-media installeres i to tempi - PCI Audio Applications og PCI Audio Driver.

Du kan bare afinstallere den første i "Tilføj eller fjern programmer"

(Jeg har C-media på et Asus P4T533 bundkort)
Avatar billede oniel Nybegynder
18. april 2004 - 23:01 #5
Jeg kan for øvrigt under installationen vælge om jeg vil have begge dele ind eller kun en af delene!