Avatar billede solebob Nybegynder
17. april 2004 - 09:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

fejl nummer 0x800CCC0F

hejsa jeg får denne her mærklige fejl jeg har 2 mails fra samme udbyder og den ene virker fint nok men den anden kan jeg kun sende fra når jeg vil modtage fra den kommer den her fejl

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: xxxxxxxxxxx, Server: xxxxxxxxProtokol: POP3, Svar fra server: '+OK 326 octets', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

hvad kan det være ;D
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. april 2004 - 09:33 #1
Avatar billede solebob Nybegynder
17. april 2004 - 09:57 #2
Hej igen cp1
de links der hjælper ikke meget jeg får stadig den fejl frem
Men det jeg syntes er mærkligt er at jeg godt kan sende-modtage med mail-1
og jeg kan godt sende men ikke modtage med mail-2.

for at fjerne alle tvivel så har jeg sat min norton rigtigt op og jeg har alle service packs til min outlook ekspres men lige lidt hjælper det ;D
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. april 2004 - 10:02 #3
kører du win xp ? hvis du gør så kig lige i logbogen og se om der er en event id
(nummer) så er det måske nemmere at finde ud af, --->Kontrol Panel-->Administrative Værktøjer-->logbog
Avatar billede solebob Nybegynder
17. april 2004 - 11:22 #4
ja jeg køre win xp men hvor skal jeg lige kikke og efter hvad,under den der logbog
er det under program eller sikkerhed ???
er jo lidt af en noob ik ;D
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. april 2004 - 11:30 #5
program eller system bør det være i, hvis der er någet... er det ens protekoller for de to kontoer ? altså opsætning af pop3 og smpt hvis det er,har du så sammenlignet dem ?
Avatar billede solebob Nybegynder
17. april 2004 - 14:28 #6
ja de er sammenlignet begge to og det er jo under ligt at jeg kan sende men ikke modtage på men kikker lige i den log
Avatar billede solebob Nybegynder
17. april 2004 - 14:36 #7
der står ingenting i loggen så jeg er bare på s.......
for den har virket og jeg kan se der er mange mails men den vil ikke hente dem ned
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. april 2004 - 01:11 #8
hhmm.. det begynder at lugte af enten at kontakte din udbyder (hvis du har på fornemeren at det ku være på serverside der er någet galt)men tjek lige denne adresse
www.dk.twigger.com ka du logge ind og se din konto som web-mail,så du i det mindste ka se hvad der af post ( du kigger direkte på postserveren derfra,så intet forsvinder med mindre du selv sletter det )
2.slette kontoen og oprette den igen,for at se om det hjælper
3.installere et andet postprogram for at se om du ka få posten ned med det
et par postprogrammer hvis det sq være ;)
Eudora gratis i light version http://www.eudora.com/email/index.html
Pegasus gratis http://www.pmail.com/
Avatar billede solebob Nybegynder
18. april 2004 - 14:40 #9
Ja men jeg har haft fat i dem og de logger bare på min mail og der kan de se at der er 82 mails nu, og de henholder sig til det er min com det er galt med men jeg har lige lavet en format c,
installert winxp på ny og det virker stadig ikke
jeg kan ikke logge på den twiggy da vores inetudbyder er Orange gennem Bolignet-aarhus,
som skrevet tidliger har jeg alle updates fra windows xp
men det er ved at være træls det her ;D
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. april 2004 - 17:34 #10
okay,det eneste jeg ka komme i tanke om,for at få dine mails nu, er at oprette den konto på en kammerats maskine og få dem ind den vej,har ikke flere foreslag til løsninger på hvordan du repper den :/
Avatar billede strych9 Praktikant
25. januar 2005 - 14:45 #11
Typiske årsager til fejl 0x800CCC0F CONNECTION_DROPPED Connection closed:

Ustabil forbindelse? Troubleshooting som et almindeligt LAN problem, eller wireless kan være ustabil, eller teleonmodems kan eventuelt bruge en bedre init streng.

Afinstaller diverse pop-up blockers og spam filtre

Nogle Norton updates, feks den fra 6. Dec 2004 kan forårsage dette problem

W32.BadTrans.B virus? Slet mailbox og genopret den.
Avatar billede strych9 Praktikant
25. januar 2005 - 14:46 #12
skulle have været et svar..