Avatar billede ows51 Nybegynder
17. april 2004 - 09:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

åbning xp prof.

Når jeg åbner min PC efter at have lavet en syst.gendannelse i winxp prof.sker der nu flg: To tekstbokse viser sig oveni hinanden. På den ene står der"ERROR file MBKDATA not found". På den anden:"ERROR file MDATA not found" Når jeg klikker OK på dem forsvinder de, og jeg kan køre normalt.
Men hvordan kommer jeg dog af med dem. Jeg har forsøgt, men negativt.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. april 2004 - 09:17 #1
Er det et program du selv har eller har haft installeret?
Det findes ikke på min XP.
Prøv at tjekke i MSconfig, om der ligger noget der, ellers må vi prøve med det tunge skyts, det kan være vi kan finde fejlen med en hijackthislog, det er dog langtfra sikkert, men forsøget værd.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede ows51 Nybegynder
17. april 2004 - 10:23 #2
Jeg har faktisk installeret spywarefri på min pc.
Jeg har ikke tid til at prøve  forslag i dag. Skal på weekend.
Jeg kan ikke se hvordan jeg skal give evt. point
Hvordan gør jeg det.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. april 2004 - 12:05 #3
Point venter vi med til opgaven er løst.
Du vender bare tilbage når du kommer hjem igen.
Avatar billede ows51 Nybegynder
25. april 2004 - 08:03 #4
Nu er jeg her igen efter en meget lang weekend.
Min svigersøn prøvede at følge din gode råd i "spywarefri". Det lykkedes ham (på trods af at han ignorerede din sletteadvarsel i Hijackthis) at fjerne tekstruderne. Men som du bemærkede. Det medførte fjernelse af andre ting, som jeg nu lang ud har fået tilbage igen. Dit råd har virket,tak for det, og nu vil jeg da gerne give dig mine point. Hvordan gør jeg det? Tak fra ows51
Avatar billede fromsej Praktikant
25. april 2004 - 10:33 #5
Dejligt med en lang weekend, og godt i fik det løst.
Du kan give mig point, når jeg har svaret, det er en uvane jeg har med først at lægge svar når opgaven er løst, i modsætning til andre der bare kaster et "svar" i håb om billige point.