Avatar billede 2802 Nybegynder
16. april 2004 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Teste preloader

Når jeg har lavet min preloader, hvordan tester jeg så filmen i forhold til stream på nettet.

Jeg har sat den til at læse til og med frame 500 inden den skal starte filmen.

Men når jeg tester filmen og markerer "Show streaming", så virker det ikke. Den simulerer ikke indlæsningen inden påbegyndelse af film...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
16. april 2004 - 22:49 #1
Test din film og prøv så at trykke 'ctrl'+enter. :o)
Avatar billede 2802 Nybegynder
16. april 2004 - 23:06 #2
Den simulerer stadig ikke streaming. Filmen er delt i to scener, en preloader og movie.
Action i preloader ser således ud:

Frame 79:
ifFrameLoaded ("movie", 400) {
}
gotoAndPlay ("movie", 1);

Frame 80:
gotoAndPlay (1);
Avatar billede suppenudel Nybegynder
18. april 2004 - 01:29 #3
Eksportér din film som .swf-fil, og åben så Flash. Så vælg "open" og vælg din swf-fil. Hvis du så går op i "view" kan du vælge den der "simulate" eller hvad den hedder, og her kan du så vælge hvilken form for båndbredde den skal vises i...
Avatar billede 2802 Nybegynder
19. april 2004 - 15:32 #4
Jeg har prøvet det suppenudel skriver, men problemet er stadig det samme.

Den simulerer stream, men preloaderen virker tilsyneladende ikke. Den er lavet som jeg jeg har skrevet overfor.
Avatar billede 2802 Nybegynder
29. april 2004 - 11:03 #5
Jeg testede en tidligere film jeg har lavet, hvor film og preloader lå i hver sin scene, og det fungerede fint.

Den nye film var umulig, så jeg satte preloader og film i samme scene, og så virkede det. Rimelig åndsvagt...