Avatar billede eclain Nybegynder
16. april 2004 - 21:20 Der er 3 kommentarer

GeForce FX5600 - Opengl instillinger?

Hej.
Jeg har lige sat mit GeForce FX5600 i min computer igen, og har hentet nogle drivers fra NVIDIA.com. Men der er ikke noget sted hvor jeg kan ændre i mine opengl indstillinger. Driveren hedder noget med Forceware 56.72.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede bennyhills Nybegynder
17. april 2004 - 07:30 #1
Jeg menr du skal gøre følgende: Højreklik på skrivebord>Egenskaber>Indstillinger>Avanceret>Nvidialogoet>også kommer valgmulighederne frem ude til venstre.
Avatar billede eclain Nybegynder
17. april 2004 - 08:50 #2
ja, men det er der de skal være, med er er ingen opengl instillinger.. :\ Det er mega træls
Avatar billede cloneman Nybegynder
02. juni 2004 - 17:34 #3
Du skal i Indstillinger for ydeevne og kvalitet.
De indeholder samme egenskaber som openGl gjorde i de tidligere Detonator drivere.