Avatar billede nvhit Nybegynder
09. februar 2001 - 22:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydfil

Hvem vil tjene 75 points ærligt og redeligt ved at give mig et links til et sted hvor jeg kan hente Statsministerens nytårstale på MP3 eller Wav?

Det skal ikke være video og heller ikke RealAudio. Det er på DR\'s arkiv, men jeg har ikke real audio og vil heller ikke have den...
Avatar billede masterblaster Nybegynder
10. februar 2001 - 00:22 #1
LOL ! ...det er da det mest perverse indlæg til dato !
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. februar 2001 - 07:48 #2
nvhit> Det kommer du sq ikke uden om, du kan jo ikke sige du vil have en bil men at det skal være uden dæk ?

Hvem tror du er åndsvag nok til at optage statsstoderens nytårstale?

Næ næ realaudio så streamer du den og optager Wave-out med cooledit.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. februar 2001 - 09:13 #3
Så så, vær du flinke ved den gode mand ... det kan jo være hans oldemor på mellem firs og skinddød ikke nåede at høre den og så er han så flink at brænde den på en CD til hende så hun (og sikkert også hele nabolaget eftersom hun sikkert også er halvdøv) kan høre den ;O)

(nvhit, no offense til din oldemor - hvis du har en..)
Avatar billede nvhit Nybegynder
10. februar 2001 - 22:55 #4
Tjah, gutter jeg skal bruge den til at lave lidt sjov med et par af vores lærere på uni.

Men .... ellers ..... var det jo meget godt gættet;-)

Nå men seriøst! Lad os bare sige at jeg ikke er særlig god til lyde og den slags. Kender ikke coole Edith og de andre. Kunne hun iøvrigt ikke kalde sig MC Cool Edith?

Nå men hvis det er så let at omdøbe fra RA til Wave el.lign. .... så er der måske en der kan gøre det for mig?.-)
Avatar billede nvhit Nybegynder
15. februar 2001 - 00:30 #5
Det er måske ikke så let alligevel?
Avatar billede masterblaster Nybegynder
15. februar 2001 - 11:24 #6