Avatar billede nadbull Nybegynder
09. februar 2001 - 22:30 Der er 7 kommentarer

avi og mov filer??

jeg har et problem, jeg kan ikke spille alle mine avi og mov filer i mediaplayer i windows me. når jeg har downloadet en avi fil, kan jeg enten ikke afspille den eller også bliver den afspillet som en lyd fil. hvad er der galt??
Avatar billede mrcorex Nybegynder
09. februar 2001 - 22:33 #1
Jeg tillader mig at sætte det som et svar da der ikke kan være ret mange andre muligheder end at det er fordi du ikke har det rigtige codec.

Prøvet Media Playeren ikke at downloade codec?

/CoRex
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. februar 2001 - 22:33 #2
Der er problemer med Mediaplayer 8.0, så du bliver nød til at anvende den sidste version. Det er beskrevet i et tidligere spørgsmål.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. februar 2001 - 22:39 #3
Her er spørgsmålet om AVI filer og mediaplayer 7.0:

http://www.eksperten.dk/spm/48805

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. februar 2001 - 22:43 #4
Her er en løsning:

http://www.eksperten.dk/spm/27289

/per
Avatar billede nadbull Nybegynder
09. februar 2001 - 23:00 #5
corex, jo den prøver at hente den der codec.
men hvad skal jeg gøre??
Avatar billede mrcorex Nybegynder
09. februar 2001 - 23:23 #6
Hvilket codec er det???? Hvilken fejl melder den når den skal hente codec ned.

Der er jo mange forskellige...... :)

Avatar billede mrcorex Nybegynder
19. april 2001 - 11:55 #7
nadbull>9/2 var dit sidste respons. Er det løst. Hvis det er så synes jeg at du skal lukke spm. Der er for mange åbne!

/CoRex